آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهسازی 2 ایستگاه مترو در جنوب تهران

0

به گزارش راگانیوز ، منصور کتانباف ظهر امروز در جریان بازدید از ایستگاه‌های خط یک متروی تهران که با حضور مدیران این خط انجام شد، اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده شهروندان و به منظور افزایش مطلوبیت استفاده از حمل و نقل عمومی، فضاسازی مناسب محوطه‌های بیرونی ایستگاه‌های جوانمرد قصاب و شهرری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی گفت: اجرای نورپردازی‌های ویژه، بهسازی المان‌های شهری و ترمیم فضاهای سبز و نماهای بصری از جمله فعالیت‌های پیش‌بینی شده است که به زودی عملیاتی می‌شود.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: به منظور بهینه‌سازی خدمات رفاهی به شهروندان، بهسازی نمازخانه و دیگر فضاهای عمومی ایستگاه‌ها نیز انجام می‌شود.

کتانباف با اشاره به اجرای طرح خط سفید با رویکرد جلب مشارکت شهروندان، گفت: این طرح زیست محیطی در دو قالب آموزش شهروندی و بهسازی زیرساخت‌های ترافیکی به اجرا در آمده است تا شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق شوند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه تاکنون 21 هزار دانش‌آموز و 6 هزار راننده در خصوص مبانی ترافیکی آموزش دیده‌اند و با اهداف طرح خط سفید آشنا شده اند، افزود: در راستای بهسازی زیرساخت‌های ترافیکی نیز، 86 معبر اصلی و پرتردد منطقه 20 آماده سازی شده است تا شرایط برای مشارکت شهروندان تسهیل شود.

به گزارش فارس، شهردار منطقه 20 به همراه معاونان اجرایی و مدیران خط یک مترو از ایستگاه‌های متروی شهرری و جوانمرد قصاب بازدید کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.