آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیش از ۲۳ هزار تن مواد خام پروتئینی در ری فرآوری شد

به گزارش راگانیوز ،محمد عباسی اظهار داشت: سهمیه سالانه شهرستان ری در بخش بسته بندی و فرآوری ۲۴ هزار تن در استان تهران پیش بینی شده بود که در شش ماهه نخست سال چندین برابر تعهد خود را انجام داده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون ۷۰ درصد از محصولات کشاورزی استان تهران در شهرستان ری فرآوری می شود که از این لحاظ دارای جایگاه برتر در استان است.
عباسی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه واحد بسته بندی مواد پروتینی در شهرستان ری راه اندازی شده است، اظهار داشت: ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم در این سه واحد بسته بندی مشغول به فعالیت شده اند.
وی یادآور شد: کشتارگاه، بسته بندی تخم مرغ، تولید و فرآوری تولیدات جانبی خوراکی (انسان و دام)، بسته بندی گوشت قرمز، سردخانه ثابت زیر صفر درجه، پاک کردن و بسته بندی سبزیجات، حبوبات، غلات و برنج از جمله صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی فعال در این شهرستان هستند.
شهرستان ری با ۱۱ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی ، سالانه در حدود ۸۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی و زراعی را تولید می کند. این شهرستان دارای رتبه اول در تولیدگندم، ذرت علوفه ای، صیفی جات، شیر و رتبه دوم را در تولید تخم مرغ در استان تهران دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.