آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیش از ۷۰درصد خانوارها در بخش مرکزی شهرستان ری سرشماری شدند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مهران ابریشم کار معاون فنی آموزشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ستاد مرکزی شهرستان ری، اظهار کرد: اطلاعات بیش از ۷۰درصد خانوار ها در شهرری ثبت شد.
وی افزود: ۱۲هزار و ۲۳۸ خانوار در بخش خاوران، ۵ هزار و ۴۴۱ خانوار در بخش قلعه نو و ۱۹ هزار و ۵۱۴ خانوار در بخش مرکزی شهرستان ری سرشماری شدند.
معاون فنی آموزشی سرشماری با بیان اینکه پراکندگی خانوارها در این بخش از شهرستان زیاد است، گفت: روند سرشماری در این منطقه با کندی پیش رفته است.
ابریشم کار علت دیگر کتدی روند را عدم همخوانی کدهای آماری اینترنتی عنوان کرد.
وی ادامه داد: به دلیل مشکل فنی سایت مرکز آمار بعضی از خانواده ها در سرشماری اینترنتی به جای شهرستان ری در منطقه ۲۰ تهران ثبت نام کرده اند که آمار این خانوارها برای شهر تهران ثبت شده و با کد آماری شهرستان ری هنخوانی ندارد.
معاون فنی آموزشی سرشماری تعداد خانوارهای غایب در محدوده ستاد مرکزی را تا کنون ۵هزار و ۸۳۴ مورد اعلام کرد که از این تعداد یک هزار و ۶۲۰خانوار در خاوران، ۳هزار و ۶۰۰خانوار در بخش مرکزی و ۶۱۴ خانوار در قلعه نو بوده است.
وی تصریح کرد: پس از پایان سرشماری حضوری، مأموران آمارگیر به درب منازل خانوارهای غایبی که تاکنون با مرکز تماس نگرفته و یا به صورت اینترنتی ثبت نام نکرده اند، مراجعه می کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.