آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیمارستان لوکس میلاد دو در شهرستان ری ساخته می شود

 

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ری با بیان اینکه زمین بیمارستان و هتلینگ میلاد دو از طرف آستان مقدس عبدالعظیم(ع) تامین می شود گفت: مطالعات زیرساخت های عمرانی این بیمارستان در حال حاضر انجام شده و بودجه احداث آن از محل فاینانس دولتی تامین خواهد شد.
وی ادامه داد: بیمارستان و هتلینگ میلاد دو علاوه بر تامین نیازهای درمانی مردم پهنه جنوبی استان تهران به ساکنین استان های همجواری ماتتد سمنان و قم نیز خدمات خواهد داد.
جمالی پور همچنین با اعلام این خبر که تا 20 روز آینده تمام مسکن های مهر شهرستان ری تحویل متقاضیان داده می شود خاطر نشان کرد: شهرستان ری اولین شهرستان استان تهران است که بدون هیچگونه حاشیه ای مسکن های مهر متقاضیان را تحویل می دهد.
وی در ادامه سخنانش به شرایط نابسامان اقتصادی کشور اشاره کرد و عنوان داشت: اسراف و افراط در شرایط فعلی کشور هیچ توجیهی ندارد و مسئولان باید از امکانات تحت اختیارشان در جهت رفع مشکلات مردم استفاده بهینه کنند.
جمالی پور به تخلفات و فاکتورسازی برخی مسئولان در ادارت دولتی اشاره کرد و افزود: امکانات و بودجه تحت اختیار مسئولان و مدیران دستگاه های دولتی بیت المال است و استفاده نابجا از آن حق الناس 70 میلیون ایرانی به گردن آن فرد می اندازد.
وی ادامه داد: گاهی در دستگاه های اجرایی دیده می شود که مسئولان از وسایل و امکانات دولتی به خوبی استفاده نمی کنند و باعث تلف شدن اموال دولتی می شوند که این موضوع یکی از نمودهای بارز حق الناس در جامعه است، مسئولان باید آگاه باشند که در مقابل اینگونه امور باید پاسخگو باشند.
جمالی پور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کاملا مطابق قانون با همه برخورد می کند اضافه کرد: مسئولان و مدیرانی که مطابق قانون عمل نمی کنند باید از سیستم دولتی خارج شوند.
وی ادامه داد: مسئولانی که توانایی استفاده بهینه از امکانات و نیروی انسانی را ندارند باید از سیستم های دولتی کنار گذاشته شوند تا شاهد اتلاف سرمایه ها و هزینه های دولتی در ادارات نباشیم.
جمالی پور با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد همدلی و همزبانی در کشور است عنوان داشت: برای رسیدن به یک توسعه پایدار همدلی و همزبانی در میان دولت و ملت اهمیت فراوانی دارد چرا که امام خمینی(ره) با همدلی و همزبانی توانست مردم را علیه طاغوت بسیج کند و در ادامه با همین رویه توانست کشور را در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی برساند.
جلسه شورای اداری شهرستان ری روز دوشنبه با حضور جمالی پور فرماندار، کواکبیان و علیجانی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، امامان جمعه، بخشداران، شهرداران، مدیران و مسئولان اداری شهرستان در فرمانداری شهرستان ری برگزار گردید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.