آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجدید میثاق اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان های امام راحل

به گزارش راگانیوز ،  نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه شهرستان های استان تهران و جمعی از مدیران و کارکنان شورا در این مراسم حضور داشتند.
مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه سی و هفتمین سالگرد تاسیس این نهاد(۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹) در حرم امام راحل برگزار شد و شرکت کنندگان با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم با بیان اینکه در زمان طاغوت ایران به ظاهر کشوری اسلامی بود ولی در آن مبانی و فرامین ابتدایی دین مبین اسلام به هیچ عنوان در میان رجال دولتی و قوانین رعایت نمی شد گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر ایمان و اعتقادات دینی خود توانست جلوی طاغوتیان بایستد و اسلام ناب محمدی را احیا کند.
نصرت الله لطفی دفاع از مظلوم را از نشانه های بارز دین اسلام برشمرد و خاطر نشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رجال طاغوت همواره از اسرائیل و صهیونیسم دفاع می کردند ولی پس از انقلاب و به لطف حضور امام راحل ملت ایران به حمایت از مردم مظلوم فلسیطن پرداخت و باید این راه را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه امام راحل عزت و شرافت را به ملت ایران بازگرداند گفت: کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب در عرصه بین المللی به هیچ عنوان کشوری مستقل نبود و سران کشور اراده ای از خود نداشتند و همواره ایران بازیچه دست کشورهای بلوک شرق و غرب بود.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.