آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجدید پیمان وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی با آرمان های امام (ره)

به گزارش راگانیوز ، وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای جهان که به منظور شرکت در اولین همایش مشترک وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی گردهم آمده بودند با حضور در حرم امام خمینی(ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه و معنوی با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام راحل، با آرمان های والای امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
اولین همایش مشترک وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای جهان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف تفاهم و همکاری مشترک وابستگان نظامی به عنوان سفیران نظامی و تبیین نقش آنان در دیپلماسی دفاعی برگزار می شود.
دبیر این همایش در حاشیه مراسم تجدید میثاق به خبرنگار ایرنا گفت: همایش مشترک وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای جهان از روز شنبه هشتم آبان با حضور مقام های لشکری و کشوری به مدت سه روز و با میزبانی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.
سرتیپ دوم ناصر گودرزی در خصوص اهداف این همایش عنوان کرد: هدف اصلی همایش تبیین مواضع به حق جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف از جمله دیپلماسی دفاعی و سیاسی به توجه به جایگاه رفیع کشور در منطقه است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 50 دفتر نمایندگی وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی در خارج از کشور وجود دارد افزود: بررسی آخرین تحولات منطقه و جهان و چگونگی نقش نمایندگان نیروهای مسلح در خارج از کشور در برخورد با موضوعات مرتبط با جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف این همایش است.
گودرزی با بیان اینکه این همایش برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود اظهارکرد:: برگزاری این همایش باعث درک بیشتر نیروهای نظامی از عملکرد و ماموریت های یکدیگر در نقاط مختلف جهان می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.