آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجليل از پيشکسوت داور بين المللي کشتي شهرري

به گزارش راگانیوز  ،احمد دامغانی نژاد از داوران خوب کشتی شهرری که زحمات زیادی در این ۳۰ سال داوری درعرصه کشتی کشیده و بارها به مسابقات جهانی وآسیایی و المپیک ناشنوایان اعزام شده و قضاوتهای خوب و شایسته ایی دراین تورنمنتها داشته است، از این رو اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، هیات کشتی شهرری و کانون پیشکسوتان برخود واجب دانسته از این داور زحمتکش تجلیل به عمل آورند.
محسن سبزعلی رئیس کانون پیشکسوتان دراین مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای احمد دامغانی نژاد در خصوص ۱۷ دی ماه سالگرد جهان پهلوان تختی و هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم توضیحاتی داد.
در ادامه مراسم «محمد محمودی» مربی پیشکسوت کشتی ناشنوایان ضمن تقدیر از دامغانی نژاد از حق بچه های شهرری که نزدیک به چند دهه با تلاش و همت والا مدالهای جهانی و المپیک را برای کشور به ارمغان آورده و پرچم ایران را در جهان به اهتزاز در آورند دفاع کرد و افزود: قهرمانان شهرری باهمدلی و همفکری میتوانند در دنیا افتخار آفرینی نمایند و پرچم ورزش ایران را برقله های جهان برافراشته کنند.
دراین مراسم اسماعیل نباتی معاون اداره ورزش به نمایندگی از اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، رامین احمدیان رئیس هیات کشتی و محمود درویشی به نمایندگی از هیات کشتی شهرری و محسن سبزعلی به نمایندگی از کانون پیشکسوتان و نام آوران و جمعی از پیشکسوتان کشتی شهرستان ری حضور داشتند.
همچنین درحاشیه این مراسم از پیشکسوتان عرصه خبر آقایان اسمعیل شاه محمدی، محسن شیرازی نژاد و رضا فغانی که سالیان متمادی در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار ورزشی شهرستان ری زحمات زیادی متحمل شده اند، تقدیر شد.
خبرگزاري صداوسيما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.