آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجلیل غریبانه از قهرمانان پارالمپیک در ری

راگا نیوز: علی‌رغم کسب مدال‌های رنگارنگ توسط معلولان در مسابقات پارالمپیک 2012 مراسم تجلیل از این قهرمانان بدون حضور مسئولان و غریبانه برگزار شد.

گزارش تصویری

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس در حالی سازمان بهزیستی شهرستان ری امروز مراسمی را جهت تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران مسابقات پارالمپیک 2012 برگزار کرد که این مراسم بدون حضور مسئولان و به صورت بسیار غریبانه و مظلومانه برگزار شد.

به گزارش فارس در این مراسم صادق رضایی مدیرکل بهزیستی شهرستان ری با گلایه از عدم حضور مسئولان شهرری و استان اظهار داشت: در روز گذشته از اکثر افرادی که دارای سمت و جایگاهی بودند دعوت شده است اما متاسفانه شاهد هستیم که هیچ کدام در این مراسم شرکت نکردند.

وی تصریح کرد: واقعیت همین است که سازمان بهزیستی علی‌رغم وظایف متعدد و مشکلاتی که دارد توجه کمتری از سوی مسئولان به این سازمان می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: کاری که معلولان در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن کردند بسیار فراتر از کاری بود که ورزشکاران در المپیک کردند چرا که آنها علاوه بر کسب قهرمانی توانسته‌اند اعتماد به نفس خود را ارتقاء دهند.

مدیرکل بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه این مراسم به صورت غریبانه و مظلومانه برگزار می‌شود، گفت: در حالی که قهرمانان و ورزشکاران پس از بازگشت مسابقات المپیک تجلیل شدند که بنرها و بیلبوردهای فراوانی برای آنها نصب شد اما برای معلولانی که توانستند مقام یازدهم را در بین کشورها در مسابقات پارالمپیک کسب کنند اتفاق خاصی نیفتاد.

در ادامه این مراسم غلامرضا آسترکی مربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات پارالمپیکی 2012 با اشاره به عدم حضور مسئولان در این مراسم اظهار داشت: ما به این گونه مراسم‌ها و عدم توجه مسئولان عادت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در زمانیکه مسابقات در لندن برگزار می‌شد مردم و شهروندان لندنی به طرز ویژه‌ای ورزشکاران را تشویق می‌کردند اما متاسفانه در حال حاضر شاهد هستیم یک مسئول نیز برای تقدیر و تجلیل از مدال آوران در این مراسم حاضر نشده است.

آسترکی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این قهرمانی ادامه داشته باشد و بتوانیم سال‌های آینده در رتبه‌های بالاتر برای کشور مقام کسب کنیم.

به گزارش فارس در مراسم تجلیل از 5 مدال‌آور و قهرمان مسابقات پارالمپیک 2012 که در منطقه شهرستان ری زندگی می‌کنند، ولی‌الله نصر مدیرکل بهزیستی استان تهران حضور داشت و این در حالی بود که از تعداد قابل توجهی از مسئولان دعوت شده بود که علیرغم دعوت در این مراسم حاضر نشدند.

در ادامه این مراسم به هر کدام از مدال آوران و قهرمانان بهزیستی شهرستان ری مبلغ دو میلیون تومان هدیه اهدا کرد.

علی حسینی دارنده مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری، نادر مرادی دارنده مدال طلای وزنه‌برداری، علی صادقی‌زاده دارنده مدال برنز وزنه‌برداری، مرتضی حیدری دارنده مدال برنز فوتبال 7 نفره و غلامرضا آسترکی مربی تیم ملی معلولان و خانواده‌هایشان و چند تن از مسئولان بهزیستی شهرری و استان تهران از حاضران در فرهنگسرای ولاء بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.