آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجمع معلولان شهر تهران در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

خبرگزاری فارس: تجمع معلولان شهر تهران در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش راگانیوز ، عبدالحسین مسلمی از سوگواری معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی شهر تهران به‌صورت هیئتی و دسته‌های سینه‌زنی در محوطه حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) خبر داد.

وی گفت: به مناسبت هفتمین روز از شهادت امام حسین(ع)، مراسم سوگواری سالار شهیدان در قالب سخنرانی مذهبی، سینه‌زنی، راهپیمایی دسته‌های عزاداری در محوطه حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با حضور 110 نفر از معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی شهر تهران برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، ظرفیت معنوی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: حضور هیأت عزاداری کانون معلولان شهر تهران در این فضای روحانی، حس و حال خوبی را برای اعضاء این کانون ایجاد کرد و این اقدام به خوبی توانمندی‌های ناتوانان جسمی، حرکتی و ذهنی را در فعالیت‌های فرهنگی به نمایش گذاشت.

وی به فعالیت کانون‌های معلولان محلات نیز اشاره کرد و گفت: با شکل‌گیری این کانون‌ها در سراهای محله بستر مشارکت معلولان در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و آئینی فراهم شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به این‌که ویژه‌برنامه‌های متنوع آموزشی، تفریحی و مهارتی برای اعضاء کانون‌های معلولان محلات در طول سال انجام می‌شود، یادآور شد: خیرین و افراد نیکوکار علاقه‌مند برای کمک به این افراد، می‌توانند به سراهای محله محلات مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.