آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تحصیل بدون تهذیب از انسان یک حیوان درنده می سازد/ارداه کنیم از ۳۵۰کیلومتری مشهدالرضا اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم

 

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: بهترین اعمال نزد خداوند پرهیزگاری است.

ابراهیمی با اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: معلمان، مربیان، اساتید، والدین و تمام کسانی که در تربیت کودکان نقش دارند نسبت به تربیت اسلامی اهتمام جدی داشته باشند و خودسازی را محور تربیت قرار بدهند.

وی با بیان اینکه تربیت زبانی صرف، هیچ تاثیری ندارد، افزود: امروز به تربیت قرآنی نیاز داریم؛ تربیت باید با عمل همراه باشد درغیر اینصورت نتیجه عکس خواهد داشت.

امام جمعه موقت شهرری تصریح کرد: تحصیل بدون تهذیب از انسان یک حیوان درنده می سازد مانند صدام، داعش و جنایتکارانی که آدم کشی را شیوه خود قرار داده اند.

ابراهیمی گفت: سه شنبه ۱۰ اسفند سالگرد رحلت فقیه مجتهد و شاگرد برجسته امام راحل،  آیت الله فاضل لنکرانی است که یادش راگرامی می داریم.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: آنچه را حضرت امام خمینی ۵۰ سال پیش به عنوان راهبرد اساسی برای آزادسازی فلسطین تعیین کرده اند امروز جانشین ایشان با قدرت بیشتری سرمایه گذاری کرده و ادامه می دهند.

امام جمعه موقت شهرری اظهار داشت: نتانیاهو به دریوزگی افتاده و به سیدنی استرالیا رفته دست گدایی دراز کرده که این به برکت جبهه مقاومت، حزب الله، تاثیرات انقلاب اسلامی و ثمره مقاومت است.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: اگر ارداه کنیم از ۳۵۰کیلومتری مشهدالرضا می توانیم اسرائیل را با خاک یکسان کنیم.

وی اضافه کرد: ترامپ آمده تا پول نفت عرب های بدبخت و بیچاره را غارت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.