آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تحقق شعار سال توسعه اقتصادی کشور را به ارمغان می آورد

سعید قاضی مغربی گفت : شعار سال جدید در شرایط کنونی کشور بسیار هوشمندانه، به جا و مناسب انتخاب شده است و از همین رو دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید به نوبه خود در راستای تحقق این شعار گام های اساسی بردارد.
وی تصریح کرد: پیدا کردن حلقه مفقوده دانشگاه ها و صنعت از بزرگترین اولویت های این دانشگاه در تحقق شعار سال است.
وی عنوان کرد: اعضای هیات رئیسه، استادان و کارکنان این دانشگاه با توجه به توانمندی ها و پتانسیل های موجود در این دانشگاه اقدام به شناسایی برخی مشکلات و معضلات صنعت حمل و نقل کشور به صورت تخصصی کرده اند.
قاضی مغربی گفت: تحقیقات و پایان نامه های دکتری و کارشناسی ارشد در این دانشگاه به حوزه حمل و نقل و ترافیک معطوف شده است و هم اکنون این دانشگاه به عنوان قطب صنعت حمل و نقل و ترافیک در استان تهران معرفی شده است.
وی اضافه کرد: دانشگاه یادگار امام (ره) امروز توانسته در حوزه صنعت حمل و نقل؛ تفاهم نامه های همکاری خوبی با شرکت ها مختلف فعال در این عرصه امضا کند و امید می رود که در آینده ای نزدیک خیل عظیمی از دانشجویان این دانشگاه در این عرصه به کار و فعالیت با ثبات دست پیدا کنند.
وی با بیان اینکه صنعت کشور امروز نیازمند دانشگاهی است که در جهت نیاز آنان حرکت کند و قابلیت انعطاف با شرایط روز جهان را داشته باشد، تاکید کرد: امروز باید در صنعت کشور این اعتماد به دست آید که دانشگاه ها در جهت تامین نیاز صنعت پرورش یابند.
وی ادامه داد: دانشگاه نیز برای دانشجویان نقش پدری دارد که او را به سمت شغل پایداری هدایت می کند و اگر در راه آموختن علوم کوتاهی کند در آینده به خودش ضربه خواهد زد.
وی افزود: دانشگاه یادگارامام (ره) با این رویکردها در جهت تحقق شعار سال گام بر می دارد.
دانشگاه یادگار امام خمینی(ره) در ابتدای اتوبان تهران – قم، روبروی حرم مطهر امام خمینی(ره) واقع شده است و دارای 23 هزار دانشجو در 207 گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.