آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تشدید ترافیک شمال پایتخت با برگزاری الکامپ در نمایشگاه دائمی/شهر آفتاب چه زمانی میزبان نمایشگاه‌ها خواهد بود؟

به گزارش راگانیو ؛ فاطمه ذوالقدر در خصوص برگزاری کماکان نمایشگاه های کشور در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی با وجود احداث شهر آفتاب، گفت: مسئولان شهرداری با وجود اختصاص دادن مکانی برای نمایشگاه ها در بیرون از شهر، باز یک سری اولویت هایی را برای برگزاری نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه ها مطرح می کنند؛ از جمله این که هنوز امکانات شهر آفتاب ناقص است و دسترسی مردم به آنجا صددرصد میسر نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از طرف دیگر خود برگزار کننده ها یا صاحبان شرکت ها و موسسات شرکت کننده، درخواست می دهند و فشار می آورند تا نمایشگاه در محل دائمی برگزار شود در حالی که وجه قانونی موضوع این گونه است که نمایشگاه ها بایددر شهر آفتاب برگزار شود.

وی ادامه داد: اما شهر آفتاب نیز دچار مشکلاتی است که واقعاً برای برگزار کننده ها و بیننده ها ایجاد مشکل می کند. شما اردیبهشت 96 شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در این محل بودید، دیدید که چه مشکلاتی ایجاد شد و با یک باران ساده همه چیز به هم ریخت، البته برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه های دائمی تهران نیز مشکلاتی مانند ترافیک را برای منطقه به دنبال دارد.

این نماینده مجلس دهم ابراز داشت: در حال حاضر که نمایشگاه الکامپ در محل دائمی برگزار می شود اگر قرار بود در شهر آفتاب برگزار شود، با توجه به گرمای شدید هوا و نبود امکانات سرمایشی و تهویه، تصور کنید چه اتفاقاتی رخ می داد. به دلیل این کمبود ها است که فعلاً تا زمانی که مشکلات شهر آفتاب برطرف شود نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به این که شهر آفتاب در چند سال اخیر در اختیار شهرداری بوده، هنوز زیرساخت ها کامل نشده است، گفت: ما این موضوع را پیگیری کرده ایم و تکمیل این نمایشگاه جزو اولویت ها شهرداری تهران است. مثلاٌ قول داده اند که تا نمایشگاه کتاب بعدی که همزمان می شود با نمایشگاه قرآن و احتمالا 2 نماشگاه در یک زمان و مکان برگزار شود، امکانات شهر آفتاب را آماده حضور مردم کنند.

خانه ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.