آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تصادف در جاده قدیم قم ، زنگ آتش نشانی کهریزک را به صدا درآورد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛  وحید فروغی با اشاره به این خبر گفت: با تماس یکی از شهروندان خبر وقوع تصادف در جاده قدیم قم، حوالی دوربرگردان مهدی آباد به مرکز آتش نشانی کهریزک اعلام شد و نیروهای امداد و نجات ایستگاه شماره دو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این حادثه گفت: نیروهای امداد و نجات پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه تویوتا  با یک دستگاه پراید برخورد شدید داشته و راننده پراید به دلیل وارد شدن ضربه سنگین به خودرو داخل کابین محبوس و به شدت از ناحیه گردن دچار آسیب شده است.

مسئول آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک افزود: نیروهای امداد و نجات ابتدا اقدام به برق خودرو کرده و سپس با دستگاه قفل بر و دیلم درب خودرو را باز کرده و راننده را نجات داده و باتوجه به آسیب دیدگی شدید مصدوم را تحویل نیروهای اورژانس دادند.

در پایان این عملیات نیروهای آتش نشانی خودروها را به حاشیه جاده انتقال داده و بازگشایی مسیر تردد سایر خودرو ها را فراهم ساختند و پس از تحویل موقعیت تصادف به نیروهای کلانتری و پلیس راهور محل حادثه را ترک کردند.

فروغی در ادامه خاطرنشان کرد: سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله طولی درحین رانندگی یکی از مهمترین دلایل وقوع تصادفات در این محور و سایر کمربندی های شهر محسوب می شود که به طور میانگین روزانه منجر به وقوع یک تصادف می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.