آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی موجب کاهش ناهنجاری اجتماعی می شود

 
به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، نصیری مدیر و اعضای شورای معاونین اداره با سرکلانتر نهم پلیس فاتب و مسئولین نیروی انتطامی شهرستان ری دیدار و گفتگو کردند.
نصیری در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتطامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آنان  گفت: فعالیت‌هایی که آموزش و پرورش با همکاری نیروی انتظامی انجام می‌دهد، مورد نیاز جامعه امروز است.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ری افزود: امروز شاهد آن هستیم که تعامل خوب آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌ها و نهادها سبب شده است که در بسیاری از زمینه‌ها موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده شود.
نصیری بر همکاری  و تعامل بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی تاکید و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش آماده است از برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف، جهت ارتقاء فرهنگ و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده کند.
حسینی سرکلانتر نهم پلیس فاتب نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در آموزش و پرورش در بحث تعامل و همکاری با نیروی انتطامی، با تاکید بر ضرورت توانمند سازی فرهنگی دانش آموزان در جهت کاهش معضلات اجتماعی، گفت: تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود.
حسینی با تاکید بر ضرورت افزایش همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پروش، اظهار داشت: فرهنگ سازی مهم ترین راه برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش جایگاه والایی در فرهنگ سازی دارد، بیان کرد: مربیان و معلمان در تربیت دانش آموزان پس از خانواده مهم ترین نقش را دارند.
وی خاطرنشان کرد: با فراهم شدن بستر مشارکت آموزش و پرورش و نیروی انتظامی زمینه  حضور كارشناسان نيروي انتظامي در بین دانش آموزان فراهم می شود.
حسینی ادامه داد: با حضور کارشناسان در مدارس و مراکز آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان و خانواده های آنان زمینه آشنايي دانش آموزان و خانواده با جرايم مختلف و راه هاي مقابله با آن ها فراهم خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این آموزش های میدانی و اثر بخش موجب فراهم شدن بستر مقابله با آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان این دیدار با ارائه لوح تقدیر از زحمات و تلاش های این عزیزان تقدیر به عمل آمد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.