آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تعیین و تکلیف سنگبری های باقی مانده در محله منصوریه ومنگل

انتقال بیش از 90 درصد سنگبری‌های جنوب تهران

 به گزارش راگانیوز، سید احمد صفوی ظهر امروز بازدید از سرای محله منصوریه و منگل در ارتباط با خواسته شورایاران مبنی بر وجود سنگبری‌ها در محدوده شهری اظهار داشت: 68 سنگبری در منطقه 20 فعالیت داشته است که طی دو سال اخیر موفق به انتقال یا تعطیلی بیش از 90 درصد این مشاغل آلاینده شهری شده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که شهرک صنعتی شمس‌آباد برای فعالیت واحدهای مزاحم شهری در نظر گرفته شده است، گفت: مابقی سنگبری‌های مزاحم نیز، مسیر قانونی آن‌ها در حال اجراست و مراحل انتقال به خارج از محدوده شهری انجام می‌شود.

شهردار منطقه 20 در جریان این بازدید محلی و در جمع شورایاران و مدیر محله با تأسی به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و شعار امسال گفت: از تمام امکانات شهری برای تحقق اقتصاد درون‌زا استفاده می‌کنیم تا در مسیر رفع نیازهای جامعه و کشور قرار بگیریم.

وی به رویکرد اجتماعی شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: روحیه جهادی، فعالیت‌های میدانی و کسب نظر از اهالی و منتخبان محلی باید در راس امور قرار بگیرد چرا که موجب می‌شود اثربخشی اقدامات و رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.

صفوی با اشاره به این‌که در سال جدید نیز همچنان محوریت فعالیت‌های فرهنگی، مساجد هستند، بیان داشت: استفاده از ظرفیتهای موجود محلی در جهت رفع نیازهای محله از مهمترین اهداف طرح مدیریت محله و شورایاران است که علاوه بر احصاء مشکلات باید از سوی منتخبان محلی انجام شود.

وی بر توسعه و ترویج مسائل فرهنگی با رویکرد دین و مذهب تاکید کرد و افزود: با ارائه آموزش‌های هدفمند و در تعامل با مساجد می‌توان زمینه رشد و بالندگی جوانان و نوجوانان را به خوبی فراهم کرد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان از دیگر اهداف فعالیت‌های مدیریت شهری است، ادامه داد: علاوه بر توسعه سرانه‌های محلی، نگهداشت شهر نیز از جایگاه مهمی برخوردار است که با مشارکت شهروندان و آگاه سازی آن‌ها این مهم محقق خواهد شد.

 سید احمد صفوی، شهردار منطقه 20 به‌همراه معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 در جریان بازدید از سرای محله منصوریه و منگل، نیازها و درخواست‌های شورایاران و مدیر این محله را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.