آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تقدیر از مدیران و مربیان برتر مهدهای کودک استان تهران به میزبانی بهزیستی “ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری ، مراسم تجلیل و تقدیر از موسسین و مدیران مهدهای بهزیستی استان تهران با حضور دکتر طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دکتر اصغر باقری مدیرکل بهزیستی استان تهران، غفاری معاون امور اجتماعی، کارشناسان ستادی، روسای شهرستان های استان تهران، معاونان اجتماعی شهرستان های استان مدیران و مربیان برتر مهدهای کودک استان تهران در محل ساختمان شماره دو اداره بهزیستی شهرستان ری مورد تجلیل قرار گرفتند.
اصغر باقری، در مراسم تجلیل از مربیان و مدیران برتر مهدهای کودک استان تهران که به میزبانی معاون امواجتماعی  اداره کل  بهزیستی در محل اداره بهزیستی شهرستان ری برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه انسان اشرف مخلوقات است، اظهار داشت: در این شرایط آنچه می تواند ما را هماهنگ کند تغییر روند آموزش است و فقط آموزش می تواند به عنوان چراغی در مسیر راه ما باشد. در مسیر سازندگی و پیشرفت اگر ما به داشته های خومان اکتفا کنیم و همراه آموزش نباشیم در همان فضا می مانیم.
وی افزود: خانواده به عنوان اصلی ترین واحد در جامعه و کودک به عنوان اصلی ترین عضو خانواده است و هر برنامه ای در هر کشور باید بر مبنای خانواده طرح ریزی شود. در خانواده هم اصل و محور کودک است کودکان بر اساس اقتضای سنی از جمله اقشار آسیب پذیر در تمام دنیا محسوب می شوند و باید بر اساس اقتضای سن برنامه های خاص خودشان را داشته باشند و ما مدیران و دست اندر کاران برنامه ریزی اگر درست   برنامه ریزی نکنیم آسیب می رسانیم.
باید کسانی که نگاه و دانش خاص دارند برای خواب، تغذیه، پوشاک و موارد دیگر کودکان برنامه ریزی و مدیریت کنند افرادی که با کودک سر و کار دارند باید اقتضائات جسمی، روحی و نیازهای کودک را بدانند و بلد باشند. کودک محور توسعه خانواده است و اگر برنامه ای برای خانواده تهیه می شود باید با اولویت کودک باشد.
در ادامه مراسم  سید محمد رحیم فاضلی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری با اعلام این خبر گفت: سه نفر از اساتید بنام حوزه تعلیم و تربیت نکات مهم و کلیدی در ارتباط با شیوه های آموزش و پرورش کودکان در مهدهای کودک به مدیران و مربیان آموزش داده شد.
در  پایان این  مراسم از ۲۰۰ نفر از مدیران و مربیان برتر مهدهای کودک استان تهران تقدیر بعمل آمد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.