آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تقدیر معاون استاندار تهران از خدمت رسانی آبفای روستایی شهرستان ری به عزاداران اربعین حسینی

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آبفای روستایی شهرستان ری، آبفای روستایی شهرستان ری امسال نیز همچون سال های گذشته با برپایی ایستگاه صلواتی و فرهنگی، استقرار تانکرهای آبرسانی و بسیج امکانات مادی و انسانی در جهت ارائه خدمات شایسته به زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی، پذیرای جمع پرشماری از عزاداران حسینی بود که به عنوان یکی از ادارات و شرکت های نمونه از سوی هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری مورد تقدیر قرار گرفت.  
در متن تقدیرنامه‌ی فرماندار ویژه شهرستان ری آمده است:
برادر گرامی جناب آقای هراتی
مدیرعامل محترم آبفار شهرستان ری
با سلام و احترام
میزبانی و خدمتگزاری به عزاداران اباعبدالله الحسین در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(جاماندگان اربعین حسینی) ازمبدا تهران و شهرستان‌های این استان به مقصد شهر ری، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، نعمتی است ارزشمند که آن را خادمان و عاشقان حضرت ابا عبدالله(ع) در قالب انجام وظیفه، برخود پسندیده اند و به آن افتخار می نمایند.
اگرچه این خدمات در نظر سید و سالار شهیدان بی پاسخ نخواهد ماند؛ اما شایسته می دانم به مصداق حدیث شریف” من لم یشکر المخلوق، لم یشکرالخالق” از تلاش و مساعی جنابعالی و همکاران محترم در خدمت رسانی به عزاداران حضرت اباعبدالله و زائران حضرت سیدالکریم(ع) تشکر و قدردانی نمایم.َ  امید است که همواره نظر ائمه‌ی اطهار (ع) قرین زندگی جنابعالی باشد. توفیق و سرافرازی شما و همکاران محترم را از درگاه خداوند رحمان مسالت دارم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.