آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تقدیر از کشتی گیران برتر و با اخلاق شهر کهریزک

به گزارش راگانیوز ، در برنامه ای که با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی کهریزک و رئیس هیات کشتی این شهر برگزار شد، از برترین و با اخلاق ترین کشتی گیران آکادمی کشتی شهر کهریزک تجلیل شد.

DSC_0982

DSC_1003

این مراسم با هدف تقدیر از کشتی گیران نونهال و نوجوان کهریزکی که ضمن رعایت اخلاق و توجه به مسائل فرهنگی و قرآنی، موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف شده بودند، در آکادمی کشتی شهر کهریزک برگزار شد.

در این مراسم دکتر حسن محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک به همراه خانم حمیرا چوگانی نائب رئیس شورای اسلامی، مربیان، پیشکسوتان، خانواده‌های کشتی گیران، تعدادی از علاقمندان کشتی و مسئولین هیات کشتی کهریزک حضور داشتند.
DSC_0972
DSC_0994
در حاشیه برگزاری این مراسم، دکتر حسن محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز ضمن ابراز خرسندی و استقبال از برگزاری این گونه مراسم ها اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه هایی جهت تشویق ورزشکاران و کشیده شدن روح ورزش به خانواده ها و گرایش آنها به ورزش بسیار حائز اهمیت می باشد و با توجه به وجود مربیان با اخلاق و با دانشی که در هیئت کشتی شهر فعالیت دارند که علاوه بر یاد دادن فنون و علم نوین کشتی، به اخلاق و روح پهلوانی نیز تاکید ویژه ای داشته تا بتوانند گرایش خانواده ها را به این ورزش بیشتر نمایند.
DSC_0949
DSC_0925
DSC_0886
گفتنی است؛ در پایان این مراسم به ۱۶ نفر از کشتی گیران برتر آکادمی کشتی شهر کهریزک که موفق به حفظ تعدادی از سوره های قرآن کریم شده بودند، از طرف شورای اسلامی و با همکاری هیئت کشتی شهر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.