آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تلاش‌ها معطوف به جلب رضایت بیشتر زائران شود

به گزارش راگانیوز ، آیت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری بعد از ظهر امروز در دیدار معاونین و مدیران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با تبریک سال جدید و آرزوی سالی با توفیقات بیشتر در خدمت‌رسانی به زائران و خودسازی و تقرب به پروردگار متعال اظهار کرد: در روایت است که در هر لحظه‌ای که از آن عبور می‌کنیم «مرگی» صورت می‌گیرد که از آن غفلت می‌شود و آن مرگ فرصت‌ها و لحظات ارزشمند زندگی است که باید مغتنم شمرده شود.

وی در بیان روایتی از حضرت علی (ع) بیان کرد: در روایت شریف آن حضرت است که چقدر ساعات و لحظات زندگی در روز زود می‌گذرند و چقدر روزها در ماه و ماه‌ها در سال به‌سرعت عبور می‌کنند و چقدر سال‌ها در عمر انسان به‌سرعت می‌گذرد و فردا به امروز خیلی نزدیک است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تصریح کرد: حضرت امیرالمؤمنین (ع)، در این روایت این نکته مهم را می‌خواهند به ما گوشزد کنند که باید از لحظه‌لحظه زندگی خود استفاده کنیم و از ارزش بالای آن غفلت نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: در روایت است که برای بقای عمر انسان هیچ قیمتی نمی‌توان تعیین کرد اما متأسفانه انسان سرمایه عمر بسیار با ارزش را به تدریج بدون این‌که در مقابل آن چیزی به‌دست آورده باشد، از دست می‌دهد.

محمدی‌ری‌شهری گفت: باید از لحظه‌لحظه عمرمان استفاده کنیم برای خودسازی و خدمت‌رسانی به زائران این حرم مطهر که همه‌ روزه و هرماه و همه‌ساله یک قدم جلوتر از قبل باشیم و نیز متوجه این نکته مهم باشیم که مهم‌ترین عامل خودسازی، یاد خداست.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در پایان متذکر شد: باید در سال جدید همه توان خود را به این نکته مهم معطوف داریم که اقدامات ما در‌جهت رضایت بیشتر زائران این حرم و خدمت‌رسانی بهتر به زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی باشد.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.