آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تلاش و خلاقیت کارگران رونق توسعه و پیشرفت کشور را در بر خواهد داشت

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری” هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در آیین تجلیل و تقدیر از کارگران نمونه که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری و مسوولین دستگاه های دولتی در پالایشگاه نفت شهرری برگزار شد اظهار داشت: کارگران زحمت کش در شرایط سخت و دشوار چرخ تولید کشور را به خوبی می چرخانند و پیشرفت و توسعه یک جامعه بدون حضورقشری به نام کارگر محال است .

جمالی پور در ادامه با بیان اینکه نمی شود بدون توجه به روابط خارجی و بین المللی شاهد یک اقتصاد پایدار در کشور بود، افزود: اگر خواهان آینده ای روشن در کشور هستیم باید در کنار هم با همدلی و همزبانی از تمام ظرفیت های داخلی و خارجی بهره مطلوب را ببریم.

فرماندار شهرری تاکید کرد: بیشتر راه حل معضلات و مشکلات کشور در اقتصاد مقاومتی نهفته است که بخشی از آن استفاده از امکانات و منابع دولتی و بخشی دیگر بهره مندی از تکنولوژی و فن آوری روز است.

جمالی پور گفت: دولت یازدهم از زمانی که اداره امور را بدست گرفته است تمام هم و غم خود را بکار بسته در عرصه معیشتی هم کارگران زحمت کش و هم کارمندان خدوم قدم های مناسبی را بردارد.

فرماندار ری با اشاره به این موضوع که وضعیت بودجه دولت مناسب نیست و کار کردن در این اوضاع بسیار سخت است، اضافه کرد: به کمک خدای متعال و تلاش دولت تدبیر و امید روز به روز این سختی ها و مشکلات برطرف خواهد شد.

وی گفت: تهدیدهایی که بر کشور حاکم شده بود امروز با تدبیر دولت به فرصت تبدیل شده است.

جمالی پور اظهار داشت: چنانچه از این فرصت بدست آمده به درستی استفاده کنیم خیلی از نواقص و مشکلات مرتفع خواهد شد.

فرماندار ری با اذعان به اینکه دولت شنونده انتقادات است و این حق منتقدین نظام است که با دلسوزی انتقادات سازنده داشته باشند، گفت: هنوز مدت زیادی از موضوع برجام نگذشته اما متاسفانه عده ای به ناحق در صدد تخریب این واقعه بین المللی هستند و رفتار غیر اخلاقی از آنها سر می زند.

وی با بیان اینکه موضوع تحریم ها فشار زیادی را به چرخ اقتصاد کشور وارد کرده است، تصریح نمود: شرایط کشور شرایط هم افزایی و همبستگی است و همه باید دست به دست هم داده و به دولت کمک کنند تا بتواند مسائل و معضلات موجود را حل و فصل نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.