آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تلاش و استفاده بهینه از فرصت ها از اهم وظایف دانش آموزان است

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، با حضور افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک مراسم تقدیر از دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی پسرانه دوره دوم متوسطه نورالهدی در سالن عطر یاس باقرشهر برگزار گردید.
افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک در ابتدای این مراسم ضمن ابراز خرسندی از ایجاد انگیزه و تشویق دانش آموزان، گفت: وقتی معلمی پیشرفت و موفقیت دانش آموز خود را می بیند نشاط و روحیه مضاعف گرفته و انگیزه او نیز دو چندان می شود.
وی در ادامه افزود: تلاش و استفاده بهینه از فرصت ها از اهم وظایف دانش آموزان است و دانش آموزان باید قدردان این فرصت ها باشند.
وی همچنین اضافه کرد: شرایط سنی در دوران متوسطه به خصوص دوره دوم بسیار حساس بوده و باید با برنامه ریزی و رعایت یکسری از مسائل از این دوره زمانی به خوبی عبور کرد.
وی در ادامه عنوان کرد: دوره دوم متوسطه بهترین زمان برای رشد و شکوفایی بوده و در این دوره تصمیمات بر خلاف قبل که شاید از روی احساسات باشد، بر اساس عقل است و می تواند یکی از بهترین دوران شیرین برای انسان باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر آموزشگاه پسرانه دوره دوم متوسط نورالهدی با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.