آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تمام ادارات به‌زودی در قرچک مستقر می‌شوند

به گزارش راگانیوز ، بهمن خطیبی ظهر شنبه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک اظهار داشت: شورای اداری شهرستان تبلور تفکرات روسای ادارات شهرستان است که باید به نحو احسن انجام و تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: ۹ دی دستاورد حضور مردم و حضور تمام احزاب سیاسی و پشتیبانی از رهبری بود که در آن روز ایام‌الله خاص آفریدند و مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان زدند.

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: ۷دی‌ماه سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی به‌فرمان ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) است که در جهت ریشه‌کن کردن بی‌سوادی تأسیس‌شده و در شهرستان قرچک ۱۲هزار نفر بی‌سواد وجود دارد که باید اقدام به سواددار کردن این ۱۲هزار نفر انجام شود.

خطیبی بیان داشت: باید هلال‌احمر در سطح  شهرستان مستقر شود و سوله‌های بحران ساخته شود تا در زمان موردنیاز مورداستفاده قرار گیرد.

وی افزود: باید تکریم ارباب‌رجوع به نحو احسن در ادارات انجام شود و گزارش‌هایی را داریم که در ادارات خدمات‌رسان تکریم به نحو احسن انجام نمی‌شود باید پاسخگویی به مردم در دستور کار گیرد.

سرپرست فرمانداری قرچک خاطرنشان کرد: در حوزه قضایی و امنیت وحدت رویه در شهرستان در حد مطلوب است و باید از داشته‌های خود استفاده کنیم و امنیت و آسایش مردم در سطح شهرستان خیلی خوب است.

خطیبی ادامه داد: استاندار تهران به بحث اشتغال و حوزه سلامت تأکید فراوان دارد و باید دستورات و سیاست‌های استاندار تهران را اجرایی کنیم و تلاش کنیم تا مشکلات شهروندانی که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند رفع شود.

وی با اشاره به مشکل ترافیک قلعه‌نو گفت: اقدامات اولیه در خصوص رفع مشکل ترافیک قلعه انجام‌شده است و باید این مشکل به‌صورت اساسی رفع شود تا مردم دشت ورامین در ترافیک این منطقه قرار نگیرد.

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد تمام ادارات در شهرستان مستقر خواهند شد و باید شهرک  ادارات تأسیس و همه ادارات به‌طور کامل در ساختمان خود مستقر شوند.

خطیبی خاطرنشان کرد: همه ادارات باید همکاری‌های لازم را با شهرک صنعتی داشته باشند و هیچ‌گونه مشکلی در مسیر صنعت نباشد و تمام مشکلات از مسیر صنعت برداشته شود تا صنعتگران با خیال راحت تولید داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.