آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تمدید زمان ثبت‌نام پذیرش دانشجوی طلاب در مقطع کارشناسی ارشد

خبرگزاری فارس: تمدید زمان ثبت‌نام پذیرش دانشجوی طلاب در مقطع کارشناسی ارشد

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، پذیرش دانشجو به شیوه کاملاً غیرحضوری و الکترونیکی از طریق آزمون اختصاصی دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد ویژه برادران و خواهران طلبه تا 20 اسفندماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی غلامعلی با اعلام این خبر گفت: دانشگاه قرآن و حدیث با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از میان برادران و خواهران طلبه در مقطع کارشناسی ارشد به دو شیوه حضوری و مجازی دانشجو می‌پذیرد و این زمان تا بیستم اسفندماه تمدید شده است.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث داشتن مدرک سطح دو مورد تایید مرکز مدیریت و یا مدرک کارشناسی معتبر از دیگر مراکز آموزش به همراه سطح یک را از شرایط اصلی مدرک عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: برای پذیرش در رشته‌های مجازی دارا بودن مدرک کارشناسی دانشگاهی به‌همراه پایه سه حوزه نیز قابل قبول است.

غلامعلی یادآور شد: پذیرش دانشجوی طلاب به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی) بدون مصاحبه ورودی و در رشته‌های علوم قرآن و حدیث و علوم حدیث گرایش‌های کلام و عقاید اسلامی، تفسیر روایی و نهج البلاغه است.

بر پایه این گزارش، مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به عنوان نخستین مرکز پیشتاز دانشگاهی امکان فراگیری رشته‌های علوم و معارف قرآنی و حدیثی را برای طیف وسیعی از مشتاقان فراهم ساخته است و تاکنون هزاران نفر از مشتاقان را از خدمات خود بهره‌مند ساخته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.