آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تهران مقصد خوبی برای گردشگری مسافرین شهرستان ری است

به گزارش راگانیوز ، محمدحسین مقیمی عصر امروز در بازدید از ستادهای سفر نوروزی شهرستان ری مستقر در عوارضی آزادراه تهران – قم اظهار کرد: پیشاپیش عید نوروز را تبریک عرض می‌کنم و سال خوبی را برای مسافرین آرزومندم.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر گردشگری کمک‌رسانی کنند همچنین که شاهدیم پلیس و اورژانس و هلال احمر صنایع‌دستی و گردشگری، شهرداری منطقه ۱۵ و ۲۰ و راه و ترابری حضور خوبی دارند همه با همکاری منسجم کردن کارها باید در امر آرامش مسافر کمک کنیم.

استاندار تهران با اشاره به پرسش و پاسخ با مسافرین گذری جاده‌ای تصریح کرد: خوشبختانه همه مسافرین راضی هستند ولی باید در نظر داشته باشند عمده تصادفات جاده‌ای ناشی از سفرهای طولانی و خستگی آن است پس در امر استراحت بیشتر دقت کنید ضمن آنکه به توضیحات پلیس راهبر نیز باید توجه داشت‌.

وی در پایان متذکر شد: تهران مانند اکثر نقاط کشور با هدف گردشگری از میراث غنی داراست و ارتفاعات بسیار زیبا و امکانات رفاهی در استان تهران فراهم است، تهران می‌تواند برای مسافرین شهرری یک مقصد گردشگری باشد با وجود زیارت حرم عبدالعظیم (ع) و همین طور مرقد امام خمینی (ره) که همه زیارت می‌آیند و مسافرین همچنین می‌توانند به امکانات دیگر نیز در شهر تهران و در روستاها و شهرستان‌های آن می‌توانند بهره ببرند.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.