آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تواهن: طرح‌های عمرانی شهرداری کهریزک در مسیر توسعه یافتگی شهر است

000

به گزارش راگانیوز ، احمد تواهن، مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران، پروژه‌های عمرانی شهرداری کهریزک را طرح‌های زیرساختی و تاثیر گذار در بهبود و ارتقای رفاه شهروندان عنوان کرد.

وی در بازدید از مجموعه ورزشی قلعه سنگی، شرایط پیشرفت فیزیکی این طرح را بر اساس تامین بودجه، مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: ساخت اماکن ورزشی و افزایش سرانه فضاهای ورزشی و فرهنگی یکی از ارکان مهم توسعه و رشد معنوی هر شهر و روستا محسوب می‌شود از این‌رو مدیران شهرداری از رساندن سرانه‌های فرهنگی و ورزشی شهر نباید غافل شوند و خوشبختانه در کنار سایر طرح‌های عمرانی و زیرساختی شهر کهریزک، سهم فضاهای ورزشی و فرهنگی نیز لحاظ شده است.

در ادامه این بازدید نیز شهردار کهریزک اظهار داشت: شاید از نگاه مدیران استانداری اجرای طرح‌هایی که اکنون در شهر کهریزک در حال اجراست چندان چشمگیر نباشد اما زیرسازی و آسفالت و جدول‌گذاری و نهرسازی معابر، توسعه و بهسازی بوستان‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که سال‌هاست در شهر کلنگ خورده و هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی مطلوب تلقی می‌شود که با رفع مشکلات ترافیکی و عمرانی شهر، لبخند رضایت را بر لب شهروندان می‌نشاند و المان‌های اولیه توسعه یافتگی شهر را به تصویر می‌کشد.

عربی عنوان کرد: البته با توجه به این‌که تعدادی از شهرداری‌های استان در حال حاضر به‌دلیل وضعیت نامساعد مالی حتی در پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه هستند و اجرای پروژه‌های عمرانی در الویت دوم قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در سال 95 حدود 60 درصد از اعتبارات شهرداری به فعالیت‌های حوزه عمران تخصیص یافته است که این موضوع می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات چندین و چند ساله شهر کهریزک را در طول یک سال جاری به پایان برساند.

بر پایه این گزارش، در این بازدید میدانی نیم‌روزی، مراحل تکمیلی مجموعه ورزشی قلعه سنگی، بوستان هشتم و نهم شهرک امام حسن (ع)، آسفالت و زیرسازی معابر شهر و … مشاهده و مورد ارزیابی قرار گرفت و در پایان شهردار کهریزک مشکلات و مطالبات مدیریت شهر کهریزک را به اطلاع مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.