آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تورهای نوروزی گردشگری در ری آغاز می‌شود

 به گزارش راگانیوز سید احمد صفوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تورهای نوروزی ری‌ گردی ویژه ایام نوروز از پنجم فروردین آغاز می‌شود.

وی با بیان این مطلب گفت: به منظور آشنایی بیش از پیش گردشگران با آثار تاریخی و مذهبی منطقه 20، تورهای نیم‌روزه ری‌ گردی همزمان با ایام تعطیلات نوروز به صورت رایگان دایر است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به این‌که تورهای نوروزی ری گردی از پنجم فروردین آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات پذیرای شهروندان علاقمند است، گفت: زیارت حرم حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع)، برج طغرل، چشمه‌علی، دژرشکان، باروی ری، آتشکده ری، گنبد اینانج، کوه بی‌بی شهربانو از موارد پیش‌بینی شده است.

وی احیا و معرفی آثار تاریخی و باستانی ری را از مهم‌ترین اهداف برپایی تورهای نیم‌روزه ری‌گردی برشمرد و افزود: به‌منظور تعامل و استفاده از ظرفیت‌های موجود، تورهای گردشگری با مشارکت اداره میراث فرهنگی شهرری اجرا می‌شود و روایت‌گران ری شناس نیز گردشگران را همراهی می‌کنند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: یکی از برنامه‌های ثابت گردشگرانی است که از محل‌های اسکان موقت نوروزی مدیریت شهری استفاده می‌کنند شرکت در تورهای ری‌ گردی است.

 همچنین علاقمندان می‌توانند همه روزه در مترو شهرری که مبداء حرکت تورهای ری‌ گردی است ثبت‌نام کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 33747090 (اداره میراث فرهنگی) و 55972118 (مرکز ری شناسی) تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.