آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تور گردشگران دانشجويي هنگ كنگ به ديدار سالمندان آمدند

به گزارش راگانیوز ، روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ؛ دانشجويان جوان رشته اقتصاد و بازرگاني از دانشگاهی در هنگ كنگ به ديدار سالمندان آسايشگاه كهريزك آمدند.

اين دانشجويان كه در قالب تور گردشگري علمي از NGO ها ديدار مي كردند . پس از ديدار از موسسه گل نرجس شيراز ، به آسايشگاه كهريزك آمدند تا علاوه بر ديدار با سالمندان و معلولين، پاسخ تمامي سوالات خود را درباره چگونگي اداره اين مجموعه از كارشناسان روابط عمومي دريافت نمایند.

از نكات بارز سوالات متعدد اين دانشجويان جوان ، نحوه شكل گيري ، هماهنگي و خدمات گوناگون بانوان و آقايان نيكوكار فعال در مجموعه بود كه چگونه مي شود انسانهايي داوطلبانه و به صورت منظم از وقت و ماديات خود هزینه نموده و به نفع سالمندان و معلولين نيازمند به فعاليت بپردازند ، همچنين انواع فعاليتهاي معلولين و سالمندان در كارگاههاي هنري و نحوه آموزش آنان در بهره گيري از توانمنديهايشان در توليد انواع صنايع دستي ، ديگر نكاتي بود كه بارها پاسخ سوالات خود را از كارشناسان روابط عمومي دريافت نمودند.

اين دانشجويان جوان ، در پايان ديدار خود از مجموعه ، با خريد انواع محصولات و صنايع دستي توليد شده بدست هنرمندان معلول آسايشگاه ، با خاطره اي خوش آسایشگاه را ترک نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.