آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توزیع دارو بین کودکان روستاهای حاشیه شهرری

به گزارش راگانیوز ، دانشجویان و اعضای داوطلب خانه ایرانی شهر ری – از مراکز جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) – داروهایی که در “برنامه یلدا در کوچه های فقر” توسط پزشک داوطلب برای تعدادی از کودکان روستای کبیرآباد – از روستاهای حاشیه کهریزک – تجویز شده بود را بین کودکان توزیع کردند.
جمعیت دانشجویی مردمی امام علی (ع) یک سازمان مردم نهاد است که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینه رفع معضلات اجتماعی و مبارزه با فقر در حوزه کودکان کار و محروم از تحصیل و زنان سرپرست خانوار آغاز کرد. این سازمان هم اکنون ۳۵ مرکز در سراسر ایران دارد که آنها را “خانه ایرانی” می نامند.
رویا منوچهری مدیر خانه ایرانی شهر ری گفت: این روستا فاقد خانه بهداشت است و کودکان روستا در شرایط بسیار نامساعد بهداشتی زندگی میکنند. منوچهری بیان کرد هنوز خیلی از کودکان نیاز به ویزیت و دارو دارند و ما قصد داریم با کمک گرفتن از پزشکان داوطلب به دیگر کودکان این روستا و دیگر روستاهای محروم حاشیه شهر ری خدمات پزشکی ارائه دهیم. وی افزود این داروها نیز با کمک خیرین این مرکز تهیه شده است.
از کلیه پزشکان گرامی و خیرین محترم که قصد همکاری داوطلبانه یا کمک مالی به این طرح را دارند درخواست می شود با شماره تماس روابط عمومی خانه ایرانی شهر ری ۰۹۱۹۳۷۰۷۷۸۳، ۳۳۴۱۲۴۹۴ تماس بگیرند یا به آدرس موسسه به نشانی شهر ری، شهرک علائین، خیابان مصطفی خمینی، کوچه ولیعصر، کوچه هرمز، پلاک ۵ مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.