آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توسعه آموزش های محیط زیستی در صنایع نفتی جنوب تهران

زهره عبادتی با بیان اینکه یکی از تهدیدات غیر مسلحانه کشور مباحث بیوتروریسیم در حوزه های محیط زیست و شیمیایی است، عنوان کرد: اهداف جنگ زیستی در زمان صلح عموما اقتصادی است و در این جنگ زیر ساخت های اقتصادی و انرژی تهدید می شود و از این رو باید به دنبال فرماندهی، کنترل و مدیریت حوادث و پیامدها بود.
وی تصریح کرد: اداره محیط زیست شهرستان ری به خاطر وجود کانون های خطر و مواد اشتغال زا در صنایع نفتی جنوب پایتخت، ارائه آموزش های کاربردی و روزآمد به کارکنان تاسیسات نفتی به ویژه کارشناسان HSE را دستور کار خود قرار داده است.
عبادتی افزود: این آموزش ها به صورت تئوری و عملی از جمله انواع خاموش کننده ها، آتش سوزی، سوختگی، آلودگی های نفتی، شرایط کار در تاسیسات نفتی، بهداشت محیط و راه های پیشگیری و مقابله با بحران برگزار می شود.
وی عنوان کرد: برگزاری اولین دوره این آموزش ها از امروز با حضور ۳۰ کارشناس از تاسیسات نفتی جنوب تهران در اداره محیط زیست شهرری برگزار شد و این مراحل در طی سال نیز ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، تاسیسات نفت جنوب تهران واقع در باقرشهر شامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، خطوط لوله و مخابرات، پالایشگاه تهران، منطقه سه گازرسانی کشور، شرکت بهران و ایرانول می شود که در محدوده شهرستان ری قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.