آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توسعه فضای سبز برای بهبود هوای آلوده ترین نقطه تهران

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت الله جمالی پور پیش از ظهر دوشنبه و در چهارمین جلسه فضای سبز شهرری که به میزبانی شهرداری منطقه ۲۰ و حضور سید احمد صفوی شهردار منطقه برگزار شد، با تاکید بر توسعه پهنه های جنگل کاری و فضای سبز این شهر اظهار داشت: توسعه فضای سبز بهترین راهکار برای مقابله با آلودگی هوای این شهر که همواره از آلوده ترین مناطق شهر تهران محسوب می شود، است.

وی اضافه کرد: هم زمان با فصل درختکاری، همه ادارات و تشکل های مردمی بایستی با دغدغه کاشت نهال و توسعه پهنه های درختکاری فعالیت کنند.

جمالی پور با اشاره به این که در این زمینه از هیچ کمکی فروگذاری نمی کند و آماده حمایت و پشتیبانی از طرح های توسعه فضای سبز است، افزود: شهرداری منطقه ۲۰ طرح های تحقیقاتی و پژوهشی خوبی در زمینه انتخاب گونه های مناسب انجام داده است که استفاده از این نتایج در برنامه های توسعه ای اثرگذار خواهد بود.

فرماندار ویژه ری با بیان اینکه در فصل درختکاری همه باید عهد کنیم تا در امر توسعه فضای سبز گام های موثری برداریم، یادآور شد: نزدیکی مجموعه ها و اطلاع از ظرفیت های ادارات و نهادهای شهری مهمترین هدف از برگزاری جلسه های ستاد فضای سبز است که بایستی با قوت ادامه یابد و موجب هم افزایی شود.

چهارمین جلسه ستاد فضای سبز شهرری این بار به میزبانی شهرداری منطقه ۲۰ در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد که مدیران ارشد ادارات، نهادها و تشکل های مردمی از اعضاء این ستاد هستند و این جلسه با توجه به حساسیت موضوع و بحران آلودگی هوا، بخشداران و دهیاران نیز حضور داشتند.

http://raganews.ir/?p=58591

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.