آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم رباتیک خردسالان در شهر ری تشکیل شد

برای نخستین بار

تیم رباتیک خردسالان در شهر ری تشکیل شد

ربات دریایی

راگا نیوز: مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهر ری گفت: برای اولین بار موفق شدیم تیم رباتیکی متشکل از گروه سنی زیر ۷ سال در این کانون تشکیل کنیم.
کبری حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تهران اظهار کرد: با تلاش‌های تیم رباتیک این کانون موفق شدیم در سه ترم با برگزاری دوره‌های آموزش رباتیک‌های مکانیکی به خردسالان (گروه سنی زیر 7 سال)، تیم رباتیک خردسالان را تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف کشف استعدادهای خردسالان در زمینه رباتیک صورت گرفته است، افزود: در این سه ترم آموزش، دانش پژوهان خردسال ما توانسته‌اند سه رباتیک مکانیکی شامل دو ربات حساس به صدا و یک ربات کفشدوزک بسازند.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهرری با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی همچنان ادامه دارد، درباره سایر فعالیت‌های این کانون خاطرنشان کرد: برنامه دیگر این کانون برگزاری کلاس‌های اوریگامی، طراحی، خطاطی و نقاشی با وسایل دور ریختنی توسط کارشناس هنر این کانون با عنوان کلاس خلاقیت است.

حسن پور از برگزاری همایش ادبی و شب‌های شعر از اول مهرماه در این کانون با حضور شهرام حسن پور درویش شاعر و نویسنده خبر داد و تصریح کرد: این کانون همواره سعی داشته‌است برنامه‌های متنوع علمی، فرهنگی و هنری را برای نوجوانان و کودکان منطقه در راستای پر کردن اوقات فراغت آن‌ها با توجه به علاقمندی‌هایشان فراهم کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.