آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم شهید بهشتی قهرمان لیگ نوجوانان فوتبال ری شد

 

تیم فوتبال شهید بهشتی قهرمان لیگ برتر رده سنی نوجوانان شهرستان ری شد و جواز حضور در لیگ استان تهران را در سال 92 کسب کرد.

تیم شهید بهشتی در مسابقات لیگ برتر رده سنی نوجوانان شهرستان ری شش تیم حضور داشتند که پس از تیم شهید بهشتی، تیمهای مقاومت و مهتاب یزد رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 

همچنین در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال شهرستان ری در رده سنی نوجوانان نیز تیمهای نیکان، پویا فراز و حصاری به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم نیکان جواز حضور در لیگ برتر سال آینده را کسب کرد که در این رقابتها 10 تیم به شکل دوره ای و در 9 هفته مسابقات خود را برگزار کردند.

گفتنی است، مسابقات فوتبال باشگاههای شهرری در گروه های سنی مختلف به پایان رسیده است و فقط مسابقات لیگ برتر بزرگسالان در حال انجام است و این رقابتها نیز در سه هفته آینده به پایان خواهد رسید.

در مسابقات لیگ برتر بزرگسالان 9 تیم شرکت دارند که تا سه هفته دیگر تکلیف این رقابتها مشخص و تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال استان تهران مشخص می شود.

هم اکنون پس از گذشت شش هفته تیم هدایت گستر در صدر جدول قرار دارد و تیمهای ره آورد و بسیج در مکانهای دوم و سوم جدول قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.