آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم فوتسال شورای اسلامی شهرستان ری در استان تهران نائب قهرمان شد +تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسابقات فوتسال قهرمانی شوراهای استان تهران، یادواره شهدای مدافع حرم که از ابتدای هفته در فرح آباد مازندران برگزار می شد، با نائب قهرمانی تیم فوتسال شورای اسلامی شهرستان ری به پایان رسید.

IMG_6809-768x512

سومین دوره این مسابقات که با شرکت ۹ تیم از سراسر استان تهران برگزار شد، از روز یکشنبه ۹ خرداد در شهر فرح آباد ساری برگزار و در نهایت تیم های رباط کریم و شهرستان ری با پیروزی مقابل رقبای خود، فینالیست شدند.

در روز پایانی این مسابقات، تیم فوتسال شورای اسلامی شهرستان ری در عین ناباوری و با ارائه نمایشی دلپذیر، مقابل شورای اسلامی رباط کریم تن به شکست ۴ بر ۲ داد و به نائب قهرمانی این مسابقات بسنده کرد.

IMG_6841-768x512

حسین حبیب زاده نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز، ضمن ابراز رضایت از سطح بالای کیفی و فنی این مسابقات، گفت: سومین دوره مسابقات فوتسال شوراهای اسلامی جام ولایت یادواره شهدای مدافع حرم با حضور ۹ تیم از شهرستان های استان تهران در ساری برگزار و به گفته مسئولان برگزاری مسابقات، نسبت به سال های گذشته نیز از سطح بالاتری همراه بود.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن بیست و هفتمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: یکی از اهداف برگزاری این گونه مسابقات، نزدیکی افکار و تبادل نظر بین اعضای شورای اسلامی شهرها بوده که خوشبختانه این مسابقات نیز با رضایت و خرسندی تمامی شرکت کنندگان همراه بود و مطمئنا پیامدهای خوب و مفیدی نیز برای شهرستان ها و مردم عزیز خواهد داشت.

IMG_6821-768x512

گفتنی است؛ حسین حبیب زاده و کاظم عبادی از اعضای تیم فوتسال شورای اسلامی شهرستان ری در این مسابقات بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.