آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم کوهنوردی بانوان شهرری به قله ارفه کوه صعود کردند

به گزارش راگانیوز ، همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش تیم کوهنوردی بانوان شهرری ، دبیرستان دخترانه شهید ربیعی به طور مشترک با تیم وارش از شهرستان شیرگاه استان مازندران قله ارفه کوه را فتح نمودند .

صعود به قله ارفه کوه به سرپرستی خانم ابراهیمی در تیم بانوان شهرری و سرپرستی خانم جعفری در تیم وارش استان مازندران انجام گرفته است .

اعضای صعود کننده به این قله خانم ها : ملیکاملک زاده ، طناز خسروی ، فاطمه اسدنیا ، هستی کاظمی ، شیوا ارم ، صبا شعبان زاده، زهرا صادق نژاد و تارا شفیعی از دبیرستان دخترانه نمونه دولتی شهید ربیعی بودند .

با توجه به اینکه ورزش و فعالیت های بدنی برای سلامتی روح و جسم افراد بسیار مفید است ورزش های گروهی از جمله کوهنوردی می تواند تاثیرات بهتری در سلامت افراد داشته باشد و هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی برای فعالیت های ورزشی و گروهی می باشد که باید این فرصت را مغتنم شمرد .

گفتنی است ؛ارفع کوه یا ارفه کوه در منطقه البرز شرقی واقع در شهرستان سواده کوه استان مازندران است که به ارتفاع ۲۷۵۰ متر روی جی پی اس و ۲۸۰۱ متر روی نقشه یکی از قلل مرتفع و مهم منطقه است که در روستای ارفع ده قرار دارد. ارفع کوه در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا قرار دارد که چشم اندازی وسیع به بسیاری از قله های معروف دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.