آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر پس از فتح قله البروس به میهن بازگشت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شفیعی در این باره گفت : تیم کوهنوری شهرداری باقرشهر با یاری خدا توانست قله 5642 متری البروس در روسیه را طی یک هفته فتح کند .

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه برای صعود به قله البروس برنامه ریزی های لازم و پیش بینی ها در خصوص شرایط آب و هوایی صورت گرفته بود و اعضای تیم از آمادگی کامل برخوردار بوده و تمرینات سخت را قبل از صعود انجام داده بودند توانستیم این قله را به خوبی فتح کنیم .

شفیعی با اشاره به اینکه قله البروس با ارتفاع 5642 بلندترین قله در اروپا است ، اظهار داشت : این قله در امتداد رشته کوه های قفقاز واقع شده است که به دلیل سختی و فنی بودن کار هر ساله بسیاری از کوهنوردان را از سرتاسر جهان به سوی خود جذب می کند .

سرپرست تیم کوهنوردی باقرشهر تصریح کرد : از آنجایی که در 300 متر آخر صعود باد به شدت از سمت شمال شرقی می وزید و شرایط صعود را برای کوهنوردان کمی دشوار می کرد اما با همت والای اعضای تیم پس از یک هفته توانستیم به سلامت صعود کنیم .

وی در پایان یادآور شد :در پایان صعود قله البروس ، فدراسیون کوهنوردی روسیه گواهی صعود به اعضای تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر اهدا کرد .

شایان ذکر است ؛ تیم کوهنوردان بسیجی شهرداری باقرشهر متشکل از آقایان حسین خسروی ، سهیل سلطانی، رضا کنعانی ،سعید شفیعی و رسول گلشنی است

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.