آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ثبت‌نام در باشگاه شهروند الکترونیک منطقه 20؛ با ارسال پیامک

معاون شهردار منطقه 20 اعلام کرد
ثبت‌نام در باشگاه شهروند الکترونیک منطقه 20؛ با ارسال پیامک

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان شهروند الکترونیک به صورت حضوری و غیر حضوری خبر داد.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام در باشگاه شهروند الکترونیک منطقه 20؛ با ارسال پیامک

به گزارش راگا نیوز حبیب‌الله غفوری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش رایگان شهروند الکترونیک به صورت حضوری و غیرحضوری خبر داد و گفت: با آغاز طرح سراسری آموزش رایگان شهروندی ثبت‌نام در رشته‌های آموزش شهروندی، ICBL، فناوری اطلاعات و زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته در منطقه 20 آغاز شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه ارتقای سواد دیجیتال (IT) شهروندان از اهداف دوره‌های آموزشی مورد اشاره است، خاطرنشان کرد: تمام شهروندان در رده سنی 12 تا 75 سال بتوانند در این دوره‌های آموزشی شرکت و پس از گذراندن این دوره‌ها مدرک معتبر دریافت کنند.

غفوری سراهای محله را فضای خوبی برای گسترش زمینه‌های آموزشی و فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: تمام محله‌های منطقه 20 صاحب فضای فرهنگی سرای محله هستند که محلی برای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی شهروندان محسوب می‌شود.

این گزارش حاکی است، شهروندان علاقمند می‌توانند به سراهای محله مراجعه کنند و یا با ارسال کد ملی خود به شماره پیامک 300070 به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.