آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جانبازان شاغل در شهرداری منطقه 20 تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: جانبازان شاغل در شهرداری منطقه 20 تجلیل شدند

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در مراسم تقدیر از جانبازان شاغل این منطقه جنوبی که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 برگزار شد، اظهار داشت: تحمل و ایستادگی جانبازان قابل تقدیر است و به گفته رهبر معظم انقلاب جانبازان همیشه در حال جهاد هستند.

وی جانبازان را الگوهای جامعه برشمرد و گفت: جانبازان به‌عنوان الگوهای فداکار برای نسل جوان هستند و برای تاثیرگذاری بیش از پیش فرهنگی بر این قشر جوان، باید تلاش کنند چرا که جامعه نیز همچنان از ایثارگران و جانبازان انتظار فداکاری را دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری نیز در این مراسم گفت: شهرداری از ادارات شاخص شهرری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که ارتباط تنگاتنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد.

حسین نصرالله ادامه داد: برپایی همایش، مراسم‌های مناسبتی و دیدارهای مستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های مشترک شهرداری و بنیاد شهید است که با حساسیت‌های ویژه انجام می‌شود.

مراسم تجلیل از جانبازان شاغل منطقه 20 با حضور شهردار منطقه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 در سالن شهید تهرانی مقدم انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.