آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) گلباران شد

خبرگزاری فارس: جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) گلباران شد

به گزارش راگانیوز ، دقایقی پیش و همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر جایگاه جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) گلباران شد.

مراسم گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن و گلباران محل جلوس تاریخی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و مسئولان عالی‎رتبه کشوری و لشکری و سایر شخصیت‌های برجسته نظام در مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز و هم‌‌اکنون در حال برگزاری است.

این مراسم معنوی به یاد سالروز ورود تاریخی ایشان به میهن اسلامی با شور و حال وصف ناشدنی میان خیل مشتاقان و ارادتمندان به بت‌شکن تاریخ و سر دادن سرود «الله اکبر خمینی رهبر» و «این بانگ آزادی» است و «الله‌اکبر» شرکت‌کنندگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس، گلباران مسیر حرکت امام راحل در سال 57، توسط بالگردهای نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا میدان آزادی و از آنجا تا بهشت زهرا (س) و استقرار در حرم مطهر امام راحل، رژه موتور سواران و دوچرخه سواران سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) و سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران در طول مسیر حرکت تاریخی امام خمینی (ره) در سال 57، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و گلباران محل جلوس تاریخی امام خمینی (ره) از جمله ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله 12 بهمن است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.