آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جرقه انقلاب اسلامی از شهرری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ؛ حسین نصراله در جلسه گرامیداشت شهدای پیشگام انقلاب اسلامی ۱۸ دی که با حضور مسئولان ادارات شهرستان ری برگزار شد اظهار داشت: ۱۸ دی نماد وفاداری و استقامت مردم شهرری در مقابل حکومت ظلم و فساد بود.
وی با بیان اینکه معرفی و شناسایی ایام مهم از جمله ۱۸ دی برای نسل امروز و آینده یک ضرورت است تا با اهداف و آرمان های شهدا آشنا شوند افزود: امسال با توجه به تهدیدات دشمنان باید مراسم ۱۸ دی باشکوه و عظمت بیشتری در مقایسه با سال‌های قبل برگزار شود.
رئیس بنیاد شهید شهرستان ری بیان کرد: سازمان های مردم نهاد در معرفی آشنایی نسل جوان با شهدا و ایام خاص از جمله ۹ و ۱۸ دی نقش تاثیرگذاری دارند، توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب در طول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد اما آنها مایوس نشدند و همچنان قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.
نصراله با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت جوانان با زندگی و اهداف شهدا از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم به شمار می رود گفت: پدران و مادران شهدا تاریخ زنده و جاودان انقلاب هستند و باید از حضور آنها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درس گرفت و بهره مند شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای ۱۸ دی از مهم‌ترین برنامه های بنیاد شهید در زمینه معرفی و آشنایی جامعه به ویژه نسل جوان با این روز مهم و تاثیرگذار است.
گفتنی است مردم شهرری در قیام حماسی و تاریخی ۱۸ دی سال ۵۷ با یک حرکت انقلابی پس از تجمع در صحن حرم عبدالعظیم (ع) به پیشگامی آیت الله الله زاری و آیت الله کنی حضور یافته و قیامی ماندگار علیه استبداد پهلوی ثبت و خلق کردند، در این حماسه تاریخی قاسم سبزعلی، عباس ملکی، اصغر طرق وردی و علی کوهی نژاد به شهادت رسیدند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.