آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشنواره انار در بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود

به گزارش راگانیوز ، حمید بهرامی گفت: این جشنواره درقالب برگزاری جشن، نمایشگاه و مسابقه، دوشنبه ۲۸ آذر برگزار می شود.

به گفته وی در این جشنواره محصولات شهروندان با استفاده انار در قالب انواع غذاها، دسر و ژله ارائه می شود و با داوری کارشناس ویژه به برترین ها جوایزی اهدا می گردد.
بهرامی اضافه کرد: همچنین در کنار این برنامه مسابقه قصه گویی و نقاشی کودکان و نمایشگاهی از نقاشی کودکان با موضوع انار دایر خواهد شد.
وی ادامه داد: همزمان با روز پژوهش (۱دی) نیز کتابخانه بوستان ولایت مسابقه مقاله نویسی را با موضوعات تغذیه سالم، راه های درمان بیماری های ساده و استفاده از گیاهان دارویی سنتی جهت درمان برگزار می کند.
بهرامی خاطرنشان کرد: فراخوان این مسابقه از روز گذشته انجام شده و در پایان نیز از مقاله برتر تقدیر می شود.
وی همچنین از برگزاری بیش از ۹۰ عنوان برنامه فرهنگی و جشن میلاد در هفته وحدت خبر داد و افزود: به مناسبت میلاد خجسته نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ضمن برگزاری جشن های سرور و شادی در مدارس، سراهای محله و مساجد سطح منطقه، برنامه های فرهنگی و فراغتی مختلفی نیز در محلات تدارک دیده شده است.
بهرامی برگزاری مسابقه های نقاشی، عکاسی و پیامکی، تامین کمک هزینه جهیزیه در راستای تحقق سنت ازدواج به فرموده نبی اکرم (ص)، برپایی نمایشگاه کتاب در سرای محله شریعتی شمالی با مضمون سیره نبوی، برگزاری اردوی زیارتی و اجرای برنامه نمادین دانه دادن به کبوتران در بوستان شریعتی را از دیگر ویژه برنامه های هفته وحدت اعلام کرد.
وی گفت: به مناسبت این هفته نمای شهری و سراهای محلات این منطقه نیز آذین بندی و مزین به احادیث پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.