آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشنواره فرهنگي – ورزشي «ريحانه» ويژه روز زن

اداره ورزش و جوانان پاكدشت برگزار ميكند

جشنواره  فرهنگي – ورزشي «ريحانه» ويژه روز زن

reyhaneh

 به گزارش راگانیوز-اداره ورزش و جوانان با همكاري شهرداري پاكدشت همزمان با روز زن و ميلاد با سعادت بانوي دو عالم فاطمه زهرا (س) جشنواره فرهنگي و ورزشي «ريحانه» را برگزار ميكند.

اين جشنواره با هدف ايجاد روحيه و نشاط شهروندي و ترويج فرهنگ ورزش همگاني  در پارك بانوان برگزار خواهد شد و بانوان علاقمند به ورزش مي توانند در رده هاي سني مختلف ،ضمن سنجش آمادگي بدني خود روزي شاد را تجربه نمايند.

در اين جشنواره  مسابقات ورزشي چون طناب كشي ،پرتاب دارت،شطرنج،دو ميداني ،هفت سنگ ،طناب زني و….طراحي شده و دختران جوان در كنار مادران و مادر بزرگ هاي خود رقابت مي كنند و در پايان به نفرات برتر هدايايي اعطا خواهد شد.

رئيس اداره ورزش و جوانان با اعلام اين خبر گفت:از آن جايي كه بانوان نقش اساسي در نهادينه كردن ورزش در جامعه  دارند  و روز 31 ارديبهشت نيز به نام روز «زن» نامگذاري شده ،به منظورارج نهادن به اين عزيزان و براي اينكه روزي خاطره انگيز و پرنشاط براي آن ها رقم بخورد جشنواره «ريحانه» برگزار خواهد شد.

كامران پازوكي گفت:مسابقات تدارك ديده شده در اين جشنواره بيشتر در حوزه ورزش همگاني است تا انگيزه بانوان براي شركت در آن بيشتر شود.

وي به ارائه خدمات رايگان چون تست قند خون و فشار خون رايگان در حاشيه برگزاري اين جشنواره اشاره كرد و اظهار داشت:سلامتي بانوان  سلامتي جامعه را به دنبال خواهد داشت و اميدواريم «ريحانه»آغازي باشد براي ادامه فعاليت ورزشي بانوان پاكدشتي.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.