آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشن میلاد حضرت معصومه(س) در قبله تهران برگزار می شود

راگا نیوز:جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور دختران به همراه مادرانشان در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق(ره) شهرری(قبله تهران) برگزار می شود.

شهناز رحمانی رئیس خانه فرهنگ شیخ صدوق(ره) با اعلام این خبر  بیان داشت: جشن “من و مادرم” به منظور تحکیم روابط مادران و دختران که رو به انزوال است، برگزار می شود و در این برنامه دختران 10 تا 20 سال به اتفاق مادرانشان در این مرکز حضور پیدا کرده و در برنامه ها شرکت می کنند.

شهناز رحمانی افزود: جشن میلاد حضرت معصومه(س) با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز روز سه شنبه 28 شهریورماه از ساعت 9 صبح تا 13 برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان ثبت نام برای شرکت در این برنامه اظهار داشت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این برنامه تا روز یکشنبه 26 شهریورماه است و به دلیل ظرفیت محدود برای پذیرش شرکت کنندگان، با تکمیل ظرفیت، دیگر ثبت نامی صورت نخواهد گرفت.

رحمانی تأکید کرد: در این برنامه کارگاه های آموزشی برگزار شده و سخنرانی توسط حجت الاسلام خضری فرد از مؤسسه فرهنگی قم صورت می پذیرد.

مسابقه آشپزی و تزئین غذا در میان گروه های مادر و دختر

وی افزود: مسابقه آشپزی و تزئین غذا در میان گروه های مادر و دختر به این صورت برگزار می شود که غذاهای آماده توسط شرکت کنندگان آورده می شود و تزئین این غذاها با لوازمی که در اختیار آنها قرار می گیرد در مقابل داوران انجام می شود.

رئیس خانه فرهنگ شیخ صدوق(ره) با اشاره به کارگاه های دیگر در این برنامه تاکید کرد: ساخت کارت پستال یکی دیگر از برنامه های ماست که در این مسابقه یک کارشناس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور دارد و آموزش های لازم را به حاضران می دهد و پس از آن شرکت کنندگان با آموزشهای دیده شده و وسایل در اختیار گذاشته شده اقدام به ساخت کارت پستالی به همراه مادرانشان می کنند.

وی ادامه داد: کارگاه “قاب آئینه” کارگاهی است که با وجود آئینه هایی در این کارگاه، شرکت کنندگان با رنگ، برچسب و … قاب هایی را برای آئینه ها می سازند که در پایان این آئینه ها در نگارخانه شیخ صدوق(ره) در قالب نمایشگاهی به نمایش درخواهد آمد.

رحمانی در پایان گفت: مسابقه پرسش و پاسخ از زندگی حضرت معصومه(س) بخشی دیگری از برنامه هاست که پس از سخنرانی حجت الاسلام خضری فرد و مطرح کردن پرسش هایی صورت می پذیرد و در پایان نیز حاضران سئوال های خود را از زندگی حضرت معصومه(س) مطرح خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.