آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جشن «نیکوکاری» در شهرری برگزار شد+تصاویر

به گزارش راگانیوز ، جشن « نیکوکاری» با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورایاری محلات شهرستان ری، عصر امروز پنجشنبه در کانون سمیه این شهرستان برگزار شد.

DSC_1685

DSC_1686

در این مراسم شاد و جذاب که به نوعی شروع جشن های نیکوکاری به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز در شهرستان ری محسوب می شد، دکتر علیجانی نماینده منتخب مردم در مجلس دهم، شهردار ناحیه یک شهرری، اعضای شورایاری و مدیران محلات منطقه بیست و همچنین معتمدین و هیئت امنای محلات و مساجد منطقه حضور داشتند.

DSC_1728

DSC_1656

سعیده خسروی مدیر محله شهید غیوری ابن باویه در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: شورایاری و مدیریت محله شهید غیوری ابن باویه به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز اقدام به برگزاری جشن بزرگ نیکوکاری در سطح شهر نمود.

وی ادامه داد: از ماه های قبل با کمک دوستانمان در شورایاری اقدام به شناسایی ۷۰ نفر از کودکان ایتام محله شهید غیوری نموده و همه آن ها را به جشن بزرگ امروز دعوت کردیم.

DSC_1693

خسروی درپایان افزود: در این مراسم برنامه های شاد و مهیج مختلفی برگزار شد که با توجه به فرارسیدن ایام نوروز ، در پایان مراسم جوایز و بسته های فرهنگی به کودکان حاضر در مراسم اهدا شد.

انسیه اسماعیلی عضو شورایاری محله شهید غیوری ابن باویه نیز در مورد برنامه های شورایاری این محله به خبرنگار باقرشهرنیوز گفت: در سال ۹۴ برنامه ها و دوره های مختلف آموزشی ویژه کودکان و خانواده ها در کانون سمیه و همچنین سرای محله شهید غیوری ابن باویه برگزار شده است.

DSC_1681

DSC_1678

اسماعیلی افزود: شورایاری محله شهید غیوری ابن باویه در سال ۹۵ هم برنامه های مختلف آموزشی و پرورشی در سرای محله خواهد داشت که مهم ترین آن شناسایی و نخبه پروری در بین کودکان، نوجوانان و جوانان منطقه خواهد بود.

DSC_1719

DSC_1722

انتهای پیام/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.