آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری در بخشداری کهریزک

به گزارش راگانیوز ؛ طی جلسه‌ای با حضور حسین توکلی کِجانی بخشدار کهریزک و دکتر قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری، اساتید دانشگاه و اداره صنعت – معدن و تجارت شهرستان ری جهت تعامل صنعت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری در محل بخشداری کهریزک برگزار شد.

در این جلسه بخشدار کهریزک ضمن خوش آمدگویی، انجام فعالیت‌های صنعتی بصورت علمی را بسیار مفید برشمرد و افزود: در حوزه صنعت زمانی که ایده و طرح‌های علمی وارد می‌شود کارهای صنعتی خیلی بهتر و موثرتر پیش می رود و متعاقب آن چرخه تولید ملی پویاتر می شود.
ایشان فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان را در عرصه تولید ملی بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: در حوزه دانش بنیان کارهای موثری در بخش کهریزک صورت گرفته بطوری که در حال حاضر چندین شرکت دانش بنیان در این بخش فعالیت می کنند و بخشداری کهریزک آمادگی همکاری همه جانبه در حوزه‌های صنعت، دانش بنیان، کارآفرینی و فعالیت‌های تحقیقاتی را با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری دارد.
در این جلسه ضمن معرفی صادق آدینه از مدیران خوشنام و باقرشهری دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان رابط با بخشداری کهریزک، حاضرین در خصوص همکاری و تعامل متقابل گفتگو نمودند که طی آن در زمینه ایجاد شهرک علم و فن آوری و انجام فعالیت‌های دانش بنیان و تحقیقاتی در بخش کهریزک، تصمیماتی اتخاذ گردید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.