آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه شهریور ماه شهردار و مدیران مجموعه شهرداری باقرشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز ؛ جلسه شهریور ماه شهردار و مدیران مجموعه شهرداری باقرشهر برگزار شد.

در این جلسه شهردار باقرشهر با اشاره به عدم رضایت از روند اجرای پروژه های عمرانی ، گفت : متاسفانه اجرای پروژه های عمرانی به ویژه اجرای پل رو گذر کمربند شرقی کند پیش می رود که باید واحد عمرانی شهرداری بیشتر به این امر توجه نمایند .

وی با تاکید به تقویت اتوماسیون اداری ، اظهار داشت : باید به برون سپاری در شهرداری توجه ای ویژه ای نمود تا امور شهروندان و مردم باقرشهر به سهولت انجام گیرد و شهروندان رضایت کافی را از عملکرد مجموعه شهرداری داشته باشند .

علیرضا ناصری پور در ادامه تصریح کرد : پیگیری بافت فرسوده شهری یکی دیگر از مواردی است که در شهرداری صورت گرفته تا با نوسازی بافت شهر بتوانیم شهری به لحاظ بصری زیبا داشته باشیم و شهروندان در خانه های امن سکونت داشته باشند در همین راستا خواستار تسریع در امور مربوط به بافت فرسوده هستیم .

شهردار باقرشهر در پایان از ساخت پارکینگ عمومی در سطح شهر خبر داد تا بتوان تا حدی از ترافیک و تجمع در سطح شهر باقرشهر جلوگیری نمود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.