آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جمع‌آوری اقلام قاچاق و بدون برحسب از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی قرچک

به گزارش راگانیوز ، حمیدرضا تاجیک امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان شبکه بهداشت در  بازرسی‌هایی که از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی صورت گرفت، کالای قاچاق و بدون برچسب از این صنوف جمع‌آوری شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت: در این گشت ویژه، از فروشگاه‌های لوازم‌ آرایشی و بهداشتی شهر قرچک بازدید به عمل آمد و پس از بازرسی‌های انجام‌شده از این صنوف اقلام فاقد مجوز فروش و کالاهای قاچاق کشف و صورت‌جلسه شد.

وی افزود: در بازرسی‌های مشترک، تعدادی از واحدهای صنفی عرضه لوازم‌ آرایشی و بهداشتی با توجه به تذکرات مکرر بازرسان به فروش لوازم قاچاق و بدون برچسب اقدام می‌کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت: بازرسان و کارشناسان شبکه بهداشت نسبت به تشکیل پرونده برای واحدهای متخلف، آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی کردند.

تاجیک گفت: جمع‌آوری کالاهای قاچاق و بدون لیبل از فروشگاه‌های عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی بود و این بازرسی‌ها در سایر صنوف نیز انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: به فروشگاه‌های متخلف و خاطی در بازرسی‌های دوره قبل اخطاریه صادرشده بود که صاحبان فروشگاه‌ها به هشدارهای اتاق اصناف توجه نکردند، در این مرحله بازرسی اقلام قاچاق، بدون لیبل و تاریخ‌مصرف گذشته جمع‌آوری شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک تأکید کرد: در بعضی از فروشگاه‌هایی که بازرسی شد، اقلامی بود که تاریخ‌مصرف آن‌ها یا تمام شده بود و یا مخدوش گشته بود، بنابر صلاحدید کارشناسان بهداشتی اقلامی که تاریخ‌مصرف آن‌ها تمام و یا دست‌کاری شده بود در محل امحا شد.

تاجیک افزود: اطلاع‌رسانی لازم توسط اتحادیه‌ها به واحدهای صنفی تحت پوشش صورت گرفته و از ابتدای سال 97 نیز اقدامات ویژه‌ای در برخورد با کالاهای قاچاق انجام خواهد شد.

وی گفت: صنوفی که در آستانه سال جدید از اقلام قاچاق و تاریخ‌مصرف گذشته را به مردم ارائه کنند بدون شک پروانه فعالیت آن‌ها باطل خواهد شد.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.