آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جهانگیری: ملت ایران با تمسک به مکتب امام حسین (ع) از شرایط سخت فعلی با سربلندی عبور می کنند

دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاح ورزشگاه هفت هزار نفری شهدای اسلامشهر با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: مردم ایران و به ویژه نسل جوان نیازمند خدمات مختلف از جمله در حوزه ورزش هستند و دولت نیز وظیفه دارد که این خدمات را به آن‌ها ارائه دهد و امیدوارم شاهد هر چه بیشتر شدن این گونه خدمات در سراسر کشور باشیم.

دکتر جهانگیری اظهار داشت: یکی از افتخارات و امتیازات ایرانی‌ها این است که پیرو و عاشق مکتب امام حسین (ع) هستند، و در همه دوران‌های سخت با اتکا به راه و روش حضرت اباعبدالله (ع) مشکلات را پشت سر گذاشته اند. ملت ایران در حوادث انقلاب و سال‌های دفاع مقدس با تمسک به این شیوه و روش امام حسین موفق شدند مشکلات را پشت سر بگذارند و از این پس نیز با همین روال بر دشواری‌ها فائق خواهند آمد.

دکتر جهانگیری افزود: در سختی‌ها و گرفتاری‌هایی که کشور امروز با آن روبروست آمریکا تلاش دارد از همه روش‌های خود برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کند. آمریکایی‌ها زمانی که می‌توانستند جنگ تحمیلی علیه ایران به راه انداختند و در زمانی دیگر گروه‌های تروریستی علیه مردم فعال کردند و در مقطعی دیگر تحریم‌های ظالمانه را برای فشار به ملت ایران اعمال کردند و امروز نیز با نهایت بی اعتنایی به مقررات بین المللی و توافقنامه‌ای که خود امضا کردند، از برجام خارج شده و مجدداً تحریم‌های یکجانبه‌ای را علیه ملت ایران وضع کردند.

دکتر جهانگیری تصریح کرد: تلاش دولت و ملت ایران باید این باشد که یک بار دیگر در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز شوند و باید بدانیم که در آینده نه چندان دور این سختی‌ها تمام می‌شوند و سربلندی ملت ایران یکبار دیگر در جهان زبانزد خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به جمعیت جوان کشور و نیاز‌های متعدد جوانان به خصوص در زمینه ورزش تصریح کرد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان بسیار با انگیزه و باعلاقه برنامه‌ها و اهداف بزرگی را برای ورزش کشور ترسیم کرده و همت و تلاش فراوانی برای اجرا کردن این اهداف دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.