آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حجاب و عفاف آرامش و امنیت جامعه را در بر دارد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج ضمن تبریک به مناسبت 21 تیر ماه روز حجاب و عفاف گفت : خداوند متعال به وفور در قرآن کریم و پیرو آن پیامبران و امامان معصوم در احادیث و روایات به جایگاه حجاب در جامعه اسلامی پرداخته اند و مطمئنا حجاب و عفاف آرامش و امنیت جامعه را در بر خواهد داشت .

وی در ادامه افزود : در صورت نبود عفاف و حجاب، مشکلات و اثرات مخرب زیادی درجامعه پدیدار می شود و اگر بخواهیم از جامعه ای سالم و خانواده ای مستحکم برخوردار باشیم باید به پوشش ، حجاب و عفت بانوان و همانطور مردان توجه کنیم .

شهردار باقرشهر با اشاره به نقش خانواده ها در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ، اظهار داشت :خانواده ها با تربیت فرزندان خود و تشویق آنان به رعایت حجاب و عفاف در این عرصه می توانند نقش آفرینی کنند و در راستای امنیت جامعه قدم مستحکمی بردارند .

سعید استاد فرج با اعلام اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه می تواند مانع از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی شود ، افزود: رعایت حجاب و عفاف در جامعه علاوه بر ارمغان آرامش ، موجب پیشرفت جوانان در جامعه ای سالم می شود ، که در این امر باید مسئولان ذیربط برنامه های بلند مدتی را در نظر بگیرند .

وی  خاطر نشان کرد: متاسفانه فرهنگ بد حجابی امروزه از فرهنگ های غربی نشات گرفته است که ما باید ریشه های این فرهنگ غلط را در جامعه پیدا کرده و با انجام اقدامات صحیح و فرهنگ سازی درست این معظل را از جامعه ریشه کن کرده تا شاهد جامعه ای سالم و موفق آن گونه که در خور ملت با فرهنگ ایران است باشیم .

لازم به ذکر است ؛lمردم مومن و ولایی مشهد  در تیرماه ۱۳۱۴ در مقابل رضاخان مستبد در خصوص کشف حجاب ایستادگی کردند و مانع از کشف حجاب شدند ، از این رو شورای فرهنگ عمومی كشور ، سالروز قیام مردم مشهد را علیه كشف حجاب که در روز ۲۱ تیرماه رخ داد ، به عنوان روز عفاف و حجاب نام‌‌گذاری كرده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.