آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حذف چراغ راهنمایی تقاطع سی متری باقرشهر به منظور کاهش ترافیک پنج شنبه آخرسال

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ فراهانی گفت : به منظور کاهش ترافیک در پنج شنبه آخرسال نسبت به ایجاد یک دوربرگردان و حذف چراغ راهنمایی تقاطع سی متری امام خمینی (ره) اقدام نموده ایم .

وی در ادامه با بیان اینکه چراغ راهنمایی واقع در تقاطع سی متری امام خمینی (ره) باعث ایحاد ترافیک شدید در این منطقه می شد ، افزود : بسیاری از شهروندان در مسیر تردد شمال به جنوب خیابان شهید رجایی در پشت چراغ قرمز توقف می کردند که همین امر باعث بوجود آمدن ترافیک شدیدی در همه ساعات روز می گردید در همین راستا نسبت به حذف چراغ راهنمایی اقدام کرده ایم .

فراهانی با اشاره به اینکه تعبیه دوربرگردان بعد از کلانتری باقرشهر یک طرح دائمی است ، اظهار داشت : شهروندانی که قصد عبور و مرور به تقاطع سی متری را داشته باشند از این پس می توانند از این دوربرگردان با حداقل ترافیک در مسیر استفاده نمایند .

مسئول ترافیک شهرداری تصریح کرد : پنج شنبه و جمعه آخر سال به دلیل شلوغی و افزایش حجم ترافیک محدودیت هایی در عبور و مرور شهروندان داریم و از جاده چله دوان که به تازگی به بهره برداری رسیده است به عنوان طرح جایگزین استفاده خواهیم کرد .

وی در خصوص هماهنگی های لازم با واحد راهور و سد معبر ، گفت : جلسات متعددی جهت هماهنگی های لازم با این واحدها صورت گرفته است و دست فروشان و گل فروشان توسط واحد سد معبر در این ایام ساماندهی می شوند تا توفقی در مسیرهای عبور و مرور ایجاد نشود و همچنین واحد راهور کاملا حضور مستمر در منطقه دارند تا شهروندان بتوانند با خیالی آسوده به زیارت اهل قبور روند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.