آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حرم عبدالعظیم(ع) شب میلاد منجی عالم بشریت غرق در نور شد

به گزارش راگانیوز ، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) در سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت غرق در نور شادی است و زائران از تهران و شهرهای اطراف خود را به بارگاه منور سید الکریم رسانده‌‌اند تا شب میلاد دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت را جشن بگیرند.
مراسم جشن ولادت با سعادت امام زمان (عج) در آستان مقدس، امشب (شنبه ۳۱ فروردین) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حائری زاده و مدیحه سرایی و قرائت دعای توسل با نوای حاج حمید رمضانپور در مصلای بزرگ ری برگزار شد.
همچنین آئین احیای شب نیمه شعبان از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین حلواییان و مدیحه سرایی و قرائت دعای کمیل توسط حاج احمد زین العابدین فردا شب در شبستان امام خمینی(ره) برپا شد.
توزیع شربت و شیرینی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، آذین بندی کوچه و خیابان‌های شهرری از برنامه‌هایی بود که در این شب ارزشمند برپا شد.

** برگزاری جشن کودکان مهدوی
همچنین جشن کودکان مهدوی نیز عصر امروز شنبه در تالار شیخ صدوق (ره) با حضور بیش از یکهزار کودک برگزار شد و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) پذیرای کودکان و نونهالان و همچنین خانواده‌های آنها در جشن ولادت دوازدهمین امام شیعیان بود.
اجرای برنامه‌های متنوع ویژه کودکان در محیطی شاد و کودکانه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
در این مراسم شعرخوانی، برنامه های متنوع ویژه کودکان، گروه تواشیح، تئاتر، قصه گویی و نمایش عروسکی برای کودکان اجرا شد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.